- AKCE A VÝPRODEJ
- VENKOVNÍ OSVĚTLENÍ
- DĚTSKÉ OSVĚTLENÍ
- STROPNÍ A NÁSTĚNNÁ SVÍTIDLA
- LUSTRY
- KOLEJNICOVÉ SYSTÉMY 230V
- NÁSTĚNNÁ SVÍTIDLA
- KOUPELNOVÁ SVÍTIDLA
- STOJACÍ LAMPY
- STOLNÍ LAMPY
- BODOVKY
- KLIPS LAMPY
- LED PANELY
- LED PÁSKY
- STÍNIDLA PRO SYSTÉMY
- PODLAHOVÉ A NÁBYTKOVÉ SVÍTIDLA
- ŽÁROVKY
- PŘÍSLUŠENSTVÍ
- NOČNÍ ORIENTAČNÍ SVÍTIDLA
- SVÍTIDLA DO ZÁSUVKY
- Ptačí budky
- Zahrada
- SVÁTEČNÍ DEKORACE
Reklamační řád
Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje konkrétní postup kupujícího i prodávajícího při uplatnění nároků z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží. Reklamační řád vychází z platné právní úpravy.
- Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí zboží v záruční době (záruka). Záruční doba činí 24 měsíců. Marným uplynutím této záruční doby odpovědnost prodávajícího za vady zaniká a nelze ji dále účinně uplatnit.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo nedodržením pravidel a zásad správného užívání a údržby.
- Reklamační řízení podle tohoto Reklamačního řádu je zahájeno tím, že kupující oznámí prodávajícímu, že jím dodané zboží má vady. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po dodání a rozbalení zboží.
- Kupující je povinen předávané zboží pozorně prohlédnout bezprostředně při převzetí a rozbalení a zjistí-li závadu, ihned pořídí její fotodokumentaci. Z fotodokumentace musí být závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci je nutné pořídit ihned po rozbalení zboží a před jejich instalací. Prodávající neuzná reklamaci zboží, u kterého byla závada zdokumentována až po montáži zboží.
- Reklamace je řádně uplatněna pouze tehdy, pokud kupující přesně označí vadu, kterou namítá a nárok, kterého se reklamací domáhá.
- Prodávající po převzetí reklamace od kupujícího včetně fotodokumentace posoudí reklamovanou vadu. Prodávající má na vyřízení reklamace dobu 30 dnů od řádného uplatnění reklamace, nedohodne-li se s kupujícím jinak.
- Prodávající je povinen kupujícímu písemně potvrdit převzetí reklamace.
- Jestliže prodávající reklamaci neuzná na základě kupujícím zaslané dokumentace, vyžádá si další podklady. Nelze-li reklamaci posoudit z dodané dokumentace, je kupující povinen reklamované zboží předložit prodávajícímu.
- Prodávající je oprávněn reklamaci uplatněnou v záruční době odmítnout v případě, že:
- reklamované zboží není kompletní,
- reklamované zboží bylo smontováno před pořízením fotodokumentace,
- kupující nepředloží nákupní doklad o pořízeném zboží
- kupující neoznačí vadu, kterou namítá a nárok, kterého se reklamací domáhá,
- reklamace se týká dodání jiného zboží, než-li původní objednávka
(např. rozdílů v typu rozměru, barvě apod.),
- kupující nedodržel pokyny uvedené v návodu pro montáž a údržbu zboží.
- reklamace byla uplatněna opožděně až poté, co kupující přes zjištění vady zboží dále užíval, došlo k prohloubení vady či znehodnocení zboží a nelze tak zjistit původní charakter a rozsah vady.
10. Uzná-li prodávající reklamaci, hradí náklady na pořízení nového zboží a jeho dopravu kupujícímu.
11. Neuzná-li prodávající reklamaci, ale trvá-li kupující na dodání nového zboží, jde o novou objednávku kupujícího. V takovém případě kupující nese náklady na pořízení nového zboží.
12. Dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba od převzetí nového zboží.